Nabór nr 7.3/4/2025 - Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie

Nabór nr 7.3/4/2025

Ogłoszenie o naborze nr 7.3/4/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ogłasza nabór nr 7.3/4/2025 do projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 52.491,78 zł. Założona kwota alokacji na nabór wynosi: 39 000 000,00 zł.

Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:

Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach od 30.09.2025 r. do 6.10.2025 r. w godz. 8.00-15.00 w: 

  1. Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Rzeszowie ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11, 35-055 Rzeszów, 
  2. Oddziałach zamiejscowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy: 
  • Oddziale Zamiejscowym w Krośnie, ul. Augusta Lewakowskiego 27A, 38-400 Krosno 
  • Oddziale Zamiejscowym w Przemyślu, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 37-700 Przemyśl 
  • Oddziale Zamiejscowym w Tarnobrzegu, ul. 1-go Maja 4a, 39-400 Tarnobrzeg 

Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać na spotkaniach informacyjnych zaplanowanych w dniach: 

  • 18.09.2025 r. o godz. 9:00 – Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11, 35-055 Rzeszów 
  • 19.09.2025 r. o godz. 9:00 – Oddział Zamiejscowy w Krośnie, ul. Augusta Lewakowskiego 27A, 38-400 Krosno 
  • 19.09.2025 r. o godz. 9:00 – Oddział Zamiejscowy w Tarnobrzegu, ul. 1-go Maja 4a, 39-400 Tarnobrzeg 
  • 19.09.2025 r. o godz. 9:00 – Oddział Zamiejscowy w Przemyślu, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 37-700 Przemyśl

W dniach od 22 do 24.09.2025 r. w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Rzeszowie ul. Podwisłocze 48, 35-009 Rzeszów (boczne wejście do hotelu Prezydenckiego) o godzinie 9.30 będą organizowane spotkania informacyjne dotyczące sposobu wypełniania dokumentów rekrutacyjnych.

Zapisu na wyżej wymienione spotkania, można dokonać dzwoniąc pod nr tel. 573 497 798. Ilość miejsc na spotkania informacyjne jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Dodatkowych informacji dotyczących naboru można uzyskać pod nr telefonu: 573 497 798.

Osoby chcące wziąć udział w projekcie winny złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:

  1. Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” obowiązujący od 15.09.2025 r.) do którego należy dołączyć następujące załączniki:
    • Oświadczenie dotyczące udziału w innym projekcie z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
    • Zaświadczenie  (oryginał/kopia) z Powiatowego Urzędu Pracy z terenu województwa podkarpackiego potwierdzające fakt zarejestrowania jako osoba bezrobotna oraz okres zarejestrowania. W przypadku osób, które nie posiadają obywatelstwa polskiego należy przedstawić zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy z terenu województwa podkarpackiego ze wskazaniem tytułu do nabycia statusu osoby bezrobotnej. Zaświadczenie o okresach zarejestrowania, proszę przedstawić z ostatnich minimum 24 miesięcy (zaświadczenie to jest ważne 30 dni od daty wystawienia).
    • Dokument (kopia), w którym określony został okres legalnego pobytu przez Kandydata/tkę na terenie Polski  - wymagany w przypadku osób, które nie posiadają obywatelstwa polskiego.
    • Orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kopia) wydana przez uprawniony organ  (dotyczy wyłącznie osób powołujących się dodatkowo na status osoby niepełnosprawnej).
  2. Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej – zwany dalej wnioskiem (załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” obowiązujący od 15.09.2025 r.) do którego należy dołączyć następujące załączniki (obowiązkowe oraz dodatkowe).

Załączniki obowiązkowe:

  1. Szczegółowa specyfikacja zakupów – Załącznik nr 1 do wniosku.
  2. Oświadczenie wnioskodawcy o otrzymaniu/nieotrzymaniu pomocy de minimis –  Załącznik nr 2 do wniosku.
  3. Informacje w zakresie wynikającym z art. 37 ust. 2a w związku z art. 37 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej tj. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - zawierający informacje niezbędne do udzielenia pomocy de minimis, dotyczące w szczególności wnioskodawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz wielkości i przeznaczenia pomocy publicznej otrzymanej w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą, na pokrycie których ma być przeznaczona pomoc de minimis – Załącznik nr 3 do wniosku.
  4. W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat.
  5. Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu.

Inne dokumenty:

  1. Certyfikaty, świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itd. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej.
  2. Zaświadczenia/certyfikaty/uprawnienia (kserokopie) - jeżeli są one obowiązkowe w myśl przepisów prawa do prowadzenia działalności gospodarczej/wykonywania zawodu, niniejsze dokumenty będą brane pod uwagę podczas oceny merytorycznej wniosku (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze). 
  3. Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie reklamy na pojazd.
  4. Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia) którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd.
  5. W przypadku posiadania: oświadczenia o współpracy, listy intencyjne itp. dotyczące przyszłych kontrahentów.
  6. Wizualizacje wykonanych prac/zdjęcia, przykłady prac.

Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów mają być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/ki.

W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
W przeciwnym wypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu Wniosku.

Załączniki

Projekt ALMA

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego realizuje projekt pn. „Podkarpacka Inicjatywa ALMA – europejskie mobilności młodych” Jego celem jest poprawa dostępu do zatrudnienia dla osób w wieku 18-29 lat z grupy NEET, którzy zamieszkają na obszarze woj. podkarpackiego, w szczególności dla osób znajdujących się w szczególnie...

Projekt Twoja szansa - czas na rynek pracy bez dyskryminacji i bez segregacji płci

Fundacja Centrum Rozwiązań Biznesowych rozpoczyna realizację projektu: „Twoja szansa – czas na rynek pracy bez dyskryminacji i bez segregacji płci”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027   Projekt jest...

Projekt pn. "Centrum nowych kwalifikacji"

Szanowni Państwo, w imieniu Centrum Szkoleń i Innowacji Sp. z o.o. pragniemy zaprosić Państwa do współpracy przy realizacji projektu pn. „Centrum nowych kwalifikacji!” (nr FEPK.07.08-IP.01-0020/24), realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021–2027, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu...

Projekt dla osób długotrwale bezrobotnych

Firma MD Office realizuje projekt:   Dla kogo: - osoby 18-55 lat - zamieszkujące woj. podkarpackie - zarejestrowane w UP, najlepiej powyżej 12 mies.   Co oferujemy: - wsparcie doradcy zawodowego i psychologa - Indywidualne porady prawne - spotkania z pośrednikiem pracy - szkolenie zawodowe średnio 96h...

Projekt Twoja szansa - czas na rynek pracy bez dyskryminacji i bez segregacji płci

Fundacja Centrum Rozwiązań Biznesowych rozpoczyna realizację projektu: „Twoja szansa – czas na rynek pracy bez dyskryminacji i bez segregacji płci”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027   Projekt jest...

Projekt "Odważ się być aktywnym"

Stowarzyszenie Trampolina Kariery, informuje, iż realizuje projekt pt. „ODWAŻ SIĘ BYĆ AKTYWNYM!”

Projekt pt.: „Nowe kwalifikacje - lepsze jutro. Zindywidualizowany program wsparcia osób pracujących z terenu województwa podkarpackiego”

Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL" zaprasza do udziału w projekcie pt.: „Nowe kwalifikacje – lepsze jutro. Zindywidualizowany program wsparcia osób pracujących z terenu województwa podkarpackiego"   Numer Projektu: FEPK.07.04-IP.01-0039/23 Projekt realizowany w ramach Europejskiego...

Projekt partnerski „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatowymi Urzędami Pracy województwa podkarpackiego realizuje projekt pn. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na lata...

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lipca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 52.491,80 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy

w Strzyżowie

ul. Daszyńskiego 2
38-100 Strzyżów

 tel.( 17) 276-10-74,  tel/fax. ( 17 ) 276-30-79

e-mail: rzst@praca.gov.pl ; sekretariat@strzyzow.praca.gov.pl

 Zapraszamy także na nasz profil na facebooku!

NIP: 819-125-85-05

Godziny otwarcia Urzędu:
poniedziałek - piątek od godz. 7:30 do godz. 15:30
(rejestracja osób bezrobotnych od godz. 7:40 do godz 14:00)


Numery rachunku bankowego Powiatowego Urzędu Pracy w Strzyżowie:
Fundusz Pracy - numer rachunku - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
81 1020 4391 0000 6202 0232 4069

Pracodawcy wpłacający za oświadczenia i zezwolenia dotyczące zatrudnienia cudzoziemców - numer rachunku - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
85 1020 4391 0000 6502 0232 4044


logo ukazujące aparat telefonicznyInformujemy, że w związku z zainstalowaniem dwóch nowych numerów telefonicznych centrali zmianie uległy bezpośrednie numery telefonów do niektórych pracowników - doradców klienta.
Wykaz numerów do doradców klienta
Wykaz numerów telefonów na poszczególne stanowiska w Urzędzie

 

Adres elektronicznej skrytki podawczej ePUAP Urzędu: 

/PUPSTRZYZOW/SkrytkaESP

 
Adres skrzynki eDoręczeń:
AE:PL-47979-84763-JGBVA-17