Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownik Dziennego Domu Pomocy - Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownik Dziennego Domu Pomocy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiśniowej
Ogłasza Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Kierownik Dziennego Domu Pomocy
 
 
W ramach projektu „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa" - nr projektu: FEPK.07.18-IP.01-0026/23 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytetu
nr FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmian", Działanie 7.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone
w społeczności lokalnej.
  1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej
Niewodna 26
38-124 Wiśniowa
 
  1. OKREŚLENIE STANOWISKA:
 
  • Kierownik Dziennego Domu Pomocy;
  • Liczba stanowisk: 1;
  • Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy w miejscowości Pstrągówka.
 
  1. OKREŚLENIE WYMAGAŃ ZWIĄZANYCH ZE STANOWISKIEM:
 
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1283);
  • Staż pracy 5 lat, w tym minimum 3 lata w pomocy społecznej;
  • Obywatelstwo polskie;
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Nieposzlakowana opinia;
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
 
 
 
WYMAGANIA DODATKOWE:
 
  • Mile widziany staż pracy dłuższy niż 3 lata w pomocy społecznej oraz doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
  • Umiejętność kierowania zespołem pracowników;
  • Umiejętność współpracy oraz skutecznego komunikowania się;
  • Znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawnych;
  • Umiejętność analizowania dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
  • Dyspozycyjność;
  • Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, empatia, cierpliwość, właściwe podejście do podopiecznych, życzliwość;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Wysoka kultura osobista.
 
  1. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ obejmować będzie w szczególności:
 
  • Kierowanie działalnością Dziennego Domu Pomocy oraz reprezentowanie go na zewnątrz;
  • Bieżąca współpraca z Gminą Wiśniowa oraz z jednostką organizacyjną Gminy Wiśniowa - Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Wiśniowej;
  • Uzgadnianie z Koordynatorem i Dyrektorem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Wiśniowej podejmowanych decyzji dotyczących funkcjonowania i działalności DDP;
  • Dokonywanie analizy i oceny zjawisk mających wpływ na realizację zadań statutowych DDP;
  • Opracowywanie zmian regulaminu organizacyjnego i statutu DDP oraz niezbędnych dokumentów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania Domu;
  • Współpraca z instytucjami, organizacjami, stowarzyszeniami itp. w celu realizacji zadań DDP;
  • Organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach, zapewniająca sprawne wykonywanie powierzonych zadań;
  • Nadzór merytoryczny nad kadrą DDP i prowadzenie dokumentacji;
  • Określanie zakresu obowiązków dla podległych pracowników i wykonywanie pozostałych czynności z zakresu prawa pracy;
  • Przestrzeganie przepisów prawa;
  • Odpowiedzialność w zakresie prawidłowego funkcjonowania budynku DDP pod względem warunków sanitarnych, przeciwpożarowych i BHP;
  • Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników i podopiecznych zasad i przepisów BHP;
  • Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie podopiecznych DDP;
  • Utrzymywanie kontaktów z rodzinami podopiecznych DDP;
  • Rozpoznawanie potrzeb socjalno-bytowych podopiecznych DDP i współpraca z pracownikami socjalnymi GOPS w Wiśniowej w tym zakresie;
  • Współpraca z fizjoterapeutą, psychologiem;
  • Racjonalne gospodarowanie powierzonym mieniem i dbałość o jego właściwe wykorzystywanie;
  • Przestrzeganie dyscypliny budżetowej oraz przygotowywanie projektu budżetu przy ścisłej współpracy z Dyrektorem i Głównym Księgowym GOPS;
  • Przygotowywanie i składanie Koordynatorowi oraz Dyrektorowi GOPS wszystkich niezbędnych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania DDP;
  • Zatwierdzanie dokumentów, potwierdzanie ich poprawności formalnej i merytorycznej oraz przedstawianie ich Koordynatorowi oraz Dyrektorowi GOPS;
  • Organizacja pracy Dziennego Domu Pomocy zgodnie z zapisami w dokumentacji projektowej;
  • Prowadzenie dziennych list obecności uczestników projektu i innych dokumentów niezbędnych do realizacji projektu związanych z funkcjonowaniem placówki;
  • Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczanie dokumentacji DDP;
  • Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących podopiecznych DDP;
  • Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie;
  • Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi zasadami RODO;
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez Koordynatora oraz Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiśniowej niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy.
 
  1. WARUNKI PRACY:
 
  • Wymiar czasu pracy: 1 etat;
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • Planowany termin zawarcia umowy: 01.01.2025 r.;
  • Wynagrodzenie za pracę zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiśniowej.
 
  1. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wiśniowej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
 
  1. WYMAGANE DOKUMENTY:
 
  • Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załącznika nr 1) oraz list motywacyjny;
  • Własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna (wg załącznika nr 2) oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wg załącznika nr 3);
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenie (wg załącznika nr 4) o:
  1. posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  2. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  3. o niekaralności;
  4. o nieposzlakowanej opinii;
  • Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje dodatkowe;
  • Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
  • Kserokopie zaświadczeń o posiadanych uprawnieniach, kursach i szkoleniach;
  • Zaświadczenie lub oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Kierownik Dziennego Domu Pomocy.
 
 
 
 
  1. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Wiśniowej, Niewodna 26, 38-124 Wiśniowa lub za pośrednictwem poczty polskiej na ten sam adres w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Kierownik Dziennego Domu Pomocy" w terminie do 31 października 2024 r. (decyduje data wpływu do Ośrodka).
 
  1. INFORMACJE DODATKOWE:
 
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiśniowej po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiśniowej.
 

Załączniki

kwestionariusz osobowy- zał.nr 1
kwestionariusz osobowy- zał.nr 1.pdf 165 KB
oświadczenia- zał. nr 4
oświadczenia- zał. nr 4.pdf 125 KB
klauzula informacyjna-zał. nr 2
klauzula informacyjna-zał. nr 2.pdf 220 KB
zgoda na przetwarzanie danych-zał. nr 3
zgoda na przetwarzanie danych-zał. nr 3.pdf 156 KB
Informacje o publikacji dokumentu


07.05.2025

Projekt „Aktywność = Praca"

O.K. Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. wraz z Fundacją Niepodległości zaprasza do udziału w projekcie „Aktywność = Praca" nr FEPK.07.15-IP.01-0137/23 #FunduszeUE #FunduszeEuropejskie Wsparciem w projekcie zostanie objętych 48 osób dorosłych zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, pozostających...

24.04.2025

Projekt "STOP wykluczeniu! – kompleksowy program aktywnej integracji dla osób z niepełnosprawnościami"

Stowarzyszenie Trampolina Kariery, informuje, iż realizuje projekt pt. „STOP wykluczeniu! – kompleksowy program aktywnej integracji dla osób z niepełnosprawnościami”    Projekt „STOP wykluczeniu! – kompleksowy program aktywnej integracji dla osób z niepełnosprawnościami”  realizowany jest...

24.04.2025

Projekt "ODWAŻ SIĘ BYĆ AKTYWNYM!"

Stowarzyszenie Trampolina Kariery, informuje, iż realizuje projekt pt. „ODWAŻ SIĘ BYĆ AKTYWNYM!”    Projekt „ODWAŻ SIĘ BYĆ AKTYWNYM!” realizowany jest przez Stowarzyszenie Trampolina Kariery w partnerstwie z SENSORI  Iwona Jacek nr projektu FEPK.07.15-IP.01-0058/23 i jest współfinansowany...

24.04.2025

Projekt "Buduj KARIERĘ-program integracji społecznej i zawodowej dla Podkarpacia"

NEXORIS Sp. z o.o., informuje, iż realizuje projekt pt. „Buduj KARIERĘ-program integracji społecznej i zawodowej dla Podkarpacia”  Projekt „BUDUJ KARIERĘ – program integracji społecznej i zawodowej dla Podkarpacia” realizowany jest przez NEXORIS Sp. z o. o. w partnerstwie z „EDUPODKARPACIE” Dorota...

07.03.2025

Projekt „Właściwa ścieżka integracji” FEPK.07.04-IP.01-0071/23

 

26.02.2025

Projekt "Odważ się być aktywnym"

Stowarzyszenie Trampolina Kariery, informuje, iż realizuje projekt pt. „ODWAŻ SIĘ BYĆ AKTYWNYM!”

13.09.2024

Projekt pt.: „Nowe kwalifikacje - lepsze jutro. Zindywidualizowany program wsparcia osób pracujących z terenu województwa podkarpackiego”

Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL" zaprasza do udziału w projekcie pt.: „Nowe kwalifikacje – lepsze jutro. Zindywidualizowany program wsparcia osób pracujących z terenu województwa podkarpackiego"   Numer Projektu: FEPK.07.04-IP.01-0039/23 Projekt realizowany w ramach Europejskiego...

25.03.2024

Projekt partnerski „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatowymi Urzędami Pracy województwa podkarpackiego realizuje projekt pn. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na lata...

29.01.2024

Projekt „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu strzyżowskiego (II)"

Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie informuje o przystąpieniu do realizacji projektu niekonkurencyjnego pn.: „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu strzyżowskiego (II)" realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021–2027", Działanie 7.1 – Aktywizacja...

5,3%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec marca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48 969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy

w Strzyżowie

ul. Daszyńskiego 2
38-100 Strzyżów

 tel.( 17) 276-10-74,  tel/fax. ( 17 ) 276-30-79

e-mail: rzst@praca.gov.pl ; sekretariat@strzyzow.praca.gov.pl

 Zapraszamy także na nasz profil na facebooku!

NIP: 819-125-85-05

Godziny otwarcia Urzędu:
poniedziałek - piątek od godz. 7:30 do godz. 15:30
(rejestracja osób bezrobotnych od godz. 7:40 do godz 14:00)


Numery rachunku bankowego Powiatowego Urzędu Pracy w Strzyżowie:
Fundusz Pracy - numer rachunku - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
81 1020 4391 0000 6202 0232 4069

Pracodawcy wpłacający za oświadczenia i zezwolenia dotyczące zatrudnienia cudzoziemców - numer rachunku - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
85 1020 4391 0000 6502 0232 4044


logo ukazujące aparat telefonicznyInformujemy, że w związku z zainstalowaniem dwóch nowych numerów telefonicznych centrali zmianie uległy bezpośrednie numery telefonów do niektórych pracowników - doradców klienta.
Wykaz numerów do doradców klienta
Wykaz numerów telefonów na poszczególne stanowiska w Urzędzie

 

Adres elektronicznej skrytki podawczej ePUAP Urzędu: 

/PUPSTRZYZOW/SkrytkaESP

 
Adres skrzynki eDoręczeń:
AE:PL-47979-84763-JGBVA-17