Nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników (art.15zzc) - Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie

Nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników (art.15zzc)

Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie ogłasza nabór ciągły wniosków o  udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników na podstawie art. 15 zzc ustawy COVID-19

Wnioski można składać:

  1. elektronicznie 
Przed wypełnieniem wniosku na portalu praca.gov.pl należy pobrać umowę na dysk komputera. Umowa będzie niezbędna do załączenia podczas wypełniania wniosku.
  • wybrać z listy jako adresata wniosku „Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie" i przejść do edycji wniosku
  • dalej postępować zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na stronie 
Złożenie wniosku w formie elektronicznej, pod warunkiem posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym, nie wymaga wizyty osobistej w urzędzie - dlatego rekomendujemy, aby cały proces ubiegania się o dofinansowanie odbywał się zdalnie.
  1. W formie papierowej:
  • wydrukować 2 egzemplarze „Umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 wraz Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, Wnioskiem i Formularzem informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19"– podpisać Umowę, wypełnić i podpisać Wniosek o udzielenie dofinansowania, wypełnić i podpisać Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19
  • złożyć przygotowane dokumenty:
    • można wysłać w sposób tradycyjny na adres:
      • Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie 
      • ul. Daszyńskiego 2
      • 38-100 Strzyżów
    • lub złożyć do przygotowanej w tym celu skrzynki ustawionej w holu budynku urzędu

Zasady udzielania:

  • Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej może otrzymać przedsiębiorca będący osobą fizyczną niezatrudniający pracowników, który wykaże spadek obrotów gospodarczych, rozumiany jako zmniejszenie sprzedaży towarów lub usług w ujęciu ilościowym lub wartościowym w ciągu dowolnie wskazanych 2 kolejnych miesięcy kalendarzowych w roku bieżącym w porównaniu do analogicznych dwóch miesięcy w roku poprzednim.
  • Wybrane miesiące powinny przypadać w okresie przypadającym po dniu 31 grudnia 2019 roku i kończyć się najpóźniej w dniu poprzedzającym złożenie wniosku
  • Przedsiębiorca, który we wniosku o dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności dospodarczej dla samozatrudnionych (art. 15zzc ustawy), w okresie ujetym do wykazania spadku obrotów w 2019 r. oraz 2020 r. (zgodnie z art. 15zzc ust. 2) zatrudniał pracowników, może ubiegać się o ww. dofinansowanie. Status "samozatrudnionego" (nie zatrudnia pracowników) powinien być weryfikowany w tym przypadku na dzień złożenia wniosku oraz przez okres otrzymanego dofinansowania.
  • Dofinansowanie obliczone zostanie według następujących przedziałów spadku obrotów:
    • o co najmniej 30% – dofinansowanie może być przyznane w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia miesięcznie,
    • o co najmniej 50% – dofinansowanie może być przyznane w wysokości 70% kwoty minimalnego wynagrodzenia miesięcznie,
    • o co najmniej 80% – dofinansowanie może być przyznane w wysokości 90% kwoty minimalnego wynagrodzenia miesięcznie.
UWAGA: Przedsiębiorca musi mieć aktywną działalność gospodarczą. Dodatkowo okres który został uwzględniony do obliczania spadku obrotów (zarówno w  2020 jak i 2019r.), musi być w czasie, gdy działalność była aktywna.
 
Informacje o publikacji dokumentu


07.05.2025

Projekt „Aktywność = Praca"

O.K. Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. wraz z Fundacją Niepodległości zaprasza do udziału w projekcie „Aktywność = Praca" nr FEPK.07.15-IP.01-0137/23 #FunduszeUE #FunduszeEuropejskie Wsparciem w projekcie zostanie objętych 48 osób dorosłych zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, pozostających...

24.04.2025

Projekt "STOP wykluczeniu! – kompleksowy program aktywnej integracji dla osób z niepełnosprawnościami"

Stowarzyszenie Trampolina Kariery, informuje, iż realizuje projekt pt. „STOP wykluczeniu! – kompleksowy program aktywnej integracji dla osób z niepełnosprawnościami”    Projekt „STOP wykluczeniu! – kompleksowy program aktywnej integracji dla osób z niepełnosprawnościami”  realizowany jest...

24.04.2025

Projekt "ODWAŻ SIĘ BYĆ AKTYWNYM!"

Stowarzyszenie Trampolina Kariery, informuje, iż realizuje projekt pt. „ODWAŻ SIĘ BYĆ AKTYWNYM!”    Projekt „ODWAŻ SIĘ BYĆ AKTYWNYM!” realizowany jest przez Stowarzyszenie Trampolina Kariery w partnerstwie z SENSORI  Iwona Jacek nr projektu FEPK.07.15-IP.01-0058/23 i jest współfinansowany...

24.04.2025

Projekt "Buduj KARIERĘ-program integracji społecznej i zawodowej dla Podkarpacia"

NEXORIS Sp. z o.o., informuje, iż realizuje projekt pt. „Buduj KARIERĘ-program integracji społecznej i zawodowej dla Podkarpacia”  Projekt „BUDUJ KARIERĘ – program integracji społecznej i zawodowej dla Podkarpacia” realizowany jest przez NEXORIS Sp. z o. o. w partnerstwie z „EDUPODKARPACIE” Dorota...

07.03.2025

Projekt „Właściwa ścieżka integracji” FEPK.07.04-IP.01-0071/23

 

26.02.2025

Projekt "Odważ się być aktywnym"

Stowarzyszenie Trampolina Kariery, informuje, iż realizuje projekt pt. „ODWAŻ SIĘ BYĆ AKTYWNYM!”

13.09.2024

Projekt pt.: „Nowe kwalifikacje - lepsze jutro. Zindywidualizowany program wsparcia osób pracujących z terenu województwa podkarpackiego”

Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL" zaprasza do udziału w projekcie pt.: „Nowe kwalifikacje – lepsze jutro. Zindywidualizowany program wsparcia osób pracujących z terenu województwa podkarpackiego"   Numer Projektu: FEPK.07.04-IP.01-0039/23 Projekt realizowany w ramach Europejskiego...

25.03.2024

Projekt partnerski „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatowymi Urzędami Pracy województwa podkarpackiego realizuje projekt pn. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na lata...

29.01.2024

Projekt „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu strzyżowskiego (II)"

Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie informuje o przystąpieniu do realizacji projektu niekonkurencyjnego pn.: „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu strzyżowskiego (II)" realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021–2027", Działanie 7.1 – Aktywizacja...

5,3%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec marca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48 969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy

w Strzyżowie

ul. Daszyńskiego 2
38-100 Strzyżów

 tel.( 17) 276-10-74,  tel/fax. ( 17 ) 276-30-79

e-mail: rzst@praca.gov.pl ; sekretariat@strzyzow.praca.gov.pl

 Zapraszamy także na nasz profil na facebooku!

NIP: 819-125-85-05

Godziny otwarcia Urzędu:
poniedziałek - piątek od godz. 7:30 do godz. 15:30
(rejestracja osób bezrobotnych od godz. 7:40 do godz 14:00)


Numery rachunku bankowego Powiatowego Urzędu Pracy w Strzyżowie:
Fundusz Pracy - numer rachunku - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
81 1020 4391 0000 6202 0232 4069

Pracodawcy wpłacający za oświadczenia i zezwolenia dotyczące zatrudnienia cudzoziemców - numer rachunku - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
85 1020 4391 0000 6502 0232 4044


logo ukazujące aparat telefonicznyInformujemy, że w związku z zainstalowaniem dwóch nowych numerów telefonicznych centrali zmianie uległy bezpośrednie numery telefonów do niektórych pracowników - doradców klienta.
Wykaz numerów do doradców klienta
Wykaz numerów telefonów na poszczególne stanowiska w Urzędzie

 

Adres elektronicznej skrytki podawczej ePUAP Urzędu: 

/PUPSTRZYZOW/SkrytkaESP

 
Adres skrzynki eDoręczeń:
AE:PL-47979-84763-JGBVA-17